اکنون تفکر بسیج عالم‌گیر شده است
کد خبر: 4101951
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

اکنون تفکر بسیج عالم‌گیر شده است

امام‌جمعه خوی گفت: اکنون تفکر بسیج عالم‌گیر شده است و همه کشورها به دنبال‌ الگوبرداری از آن هستند.

اکنون تفکر بسیج عالم‌گیر شده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه خوی 2 آذر در همایش تبیین و تشریح دستاوردهای 43 ساله بسیج که در سالن اجتماعات اداره ارشاد سلماس برگزار شد، گفت: همه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی به‌واسطه هوشیاری، آگاهی و بیداری ملت بزرگ کشورمان خنثی شده است، بنابراین لازم است که سطح آگاهی‌ها نسبت به توطئه‌های جدید دشمن بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند و این یافته‌ها به نسل جدید انعکاس پیدا کند.

‌وی با اشاره به اینکه بدون‌شک حرکت جهادی در سپاه و بسیج که اقدام خداپسندانه‌ای است، مورد توجه پروردگار قرار می‌گیرد، اظهار کرد: عزت، پیشرفت، استقلال، آزادی، آرامش و دستیابی به رفاه و ثروت از جمله پیامدهای مثبت و سازنده حرکت‌های جهادی هستند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، ضمن ابراز تاسف از آسیب‌های جانی و مالی پیش‌آمده، گفت: دشمن به دنبال انتقام گرفتن از مردم ایران است، از آنجایی که دشمن نتوانست نقشه‌های خود را پیاده کند و با هوشیاری مردم، با شکست روبه‌رو شد، بنابراین به عملیات مسلحانه و ترور مردم روی آوردند، تا به نحوی ضربه خود را به مردم که عامل اصلی شکست آنها بود، وارد کنند.

امام‌جمعه خوی ضمن اینکه فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت، اظهار کرد: این ایام یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای قدردانی از بسیجیان پرتلاش است، چراکه در همه صحنه‌ها حضور منسجم دارند و تا جایی که می‌توانند باری از دوش مردم برمی‌دارند.

قاسم‌خانی ضمن ابراز خشنودی از اینکه تفکر بسیج عالم‌گیر شده است، گفت: همه کشورها به ویژه کشورهای مسلمان و منطقه درتلاش هستند، از این نهاد انقلابی و مردمی الگوبرداری کرده و در زمینه‌های مختلف از ظرفیت‌های بی‌بدیل آن حداکثر استفاده را کنند.

انتهای پیام
captcha