لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی بسیجیان
کد خبر: 4102142
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی بسیجیان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه وظیفه جدید بسیج تبیین دستاوردها و خواستگاه انقلاب در فضاهای مجازی و حقیقی است که باید در این مورد ارشادها و تبیین‌هایی صورت بگیرد، گفت: افتخار بزرگ انقلاب اسلامی وابستگی به فرهنگ‌ اسلامی است و این فرهنگ‌ هم تمام نخواهد شد.

علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، روز پنجشنبه، سوم آذرماه، در مراسم تجلیل از معلمان جهادگر استان، با بیان اینکه بسیجیان به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی فعال هستند، گفت: ما برای دفاع از پرچم کشورمان، دفاع از قرآن و تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و دستاوردهایمان به بسیج نیاز داریم.حیات انقلاب اسلامی به واسطه دلاوری، سلحشوری و خدمات بسیج ادامه پیدا کرده و خواهد کرد.

صیادی ادامه داد: دشمنان متکی به سربازها و آدم‌هایی بوده که تهی از سواد سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی هستند. اینها به واسطه اینکه چیزی ندارند تحت تأثیر دشمن قرار گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: وظیفه جدید بسیج تبیین دستاوردها و خواستگاه انقلاب در فضاهای مجازی و حقیقی است که باید در این مورد ارشادها و تبیین‌هایی صورت بگیرد. افتخار بزرگ انقلاب اسلامی وابستگی به فرهنگ‌ اسلامی است و این فرهنگ‌ هم تمام نخواهد شد. بنابراین‌ما نباید غفلت کنیم، باید ایستادگی‌ کنیم حتی اگر به قیمت جانمان باشد.

وی با تأکید بر اینکه لازم است بسیج برای جلوگیری از دخالت‌های آشکار و پنهان برای اجرای منویات مقام معظم رهبری تلاش کند گفت: به‌عنوان خادمین دستگاه تعلیم و تربیت همه ظرفیت‌ها را برای عملی شدن اهداف هیئت‌های اندیشه ورز به‌کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام
captcha