امامان محله وظیفه سنگین‌تری در جهاد تبیین برعهده دارند
کد خبر: 4102159
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

امامان محله وظیفه سنگین‌تری در جهاد تبیین برعهده دارند

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: فریضه جهاد تبیین وظیفه همه اقشار در جامعه و البته به اندازه وسعشان است، اما بعضی از گروه‌ها از جمله تشکل‌های دینی و امامان محله وظایف سنگین‌تری برعهده دارند.

حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، سوم آذرماه در دیدار صمیمی با کارکنان این اداره‌کل اظهار کرد: عدم درک مبانی مدیریت پیامبر اسلام(ص) توسط بعضی از یاران ایشان منجر به شکل‌گیری جریان نفاق شد و این نفاق در زمان خلافت امیرالمؤمنین(ع) تبدیل به جریان مروق و در نتیجه سرکشی خوارج و جنگ داخلی شد.

وی با انتقاد از بعضی خواص در جامعه افزود: برخی از چهره‌ها پس از شناخت واقعیت‌های فتنه اخیر سکوت کردند و حتی مواضع درست و حق‌طلبانه گرفتند، اما بعضی از این افراد، به‌دلیل ضعف تحلیل، هنوز رفتار درستی از خود نشان نداده‌اند و متأسفانه در خون مردم بی‌گناه شریک هستند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: این فتنه به مراتب پیچیده‌تر بود و بنا به فرموده رهبری، فتنه اخیر یک جنگ ترکیبی و شناختی است و طبیعتاً به تبیین دقیق‌تری نیاز دارد. فریضه جهاد تبیین وظیفه همه اقشار در جامعه و البته به اندازه وسعشان است؛ اما بعضی از گروه‌ها از جمله روحانیون، مداحان، هیئتی‌ها و معلمان وظایف سنگین‌تری بر عهده دارند.

وی گفت: هدف از تأسیس تشکل‌های دینی و سازماندهی امامان محله توسط سازمان تبلیغات اسلامی، انجام رسالت جهاد تبیین اسلام ناب و حمایت از انقلاب اسلامی است و اساس این جهاد برای تقویت مبانی دینی و انقلابی مردم است.

انتهای پیام
captcha