برای بسیج، مهم انجام تکلیف الهی است
کد خبر: 4102230
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
امام‌جمعه زابل:

برای بسیج، مهم انجام تکلیف الهی است

امام‌جمعه زابل گفت: اتصال به خدا در بسیج یک فریضه است و برای این نیروی مخلص، مهم انجام تکلیف الهی است.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عزیزی  امام‌جمعه زابل در خطبه‌های نمازجمعه، 4 آذرماه در مصلی المهدی(عج) این شهرستان، گفت: بسیجی کسی است که بنده خوب خداست حالا، می‌خواهد کارت بسیج داشته باشد یا نه، از آن طرف، آن کس که رابطه خوبی با خدا نداشته باشد بسیجی نیست می‌خواهد دارای  کارت شناسایی بسیجی باشد یا نباشد.
 
امام‌جمعه زابل ادامه داد: بسیج، نیروی شبه نظامی، سیاسی، نظامی و فرهنگی معمول نیست بلکه، آن نیروی با قدرتی است که وعده شده تا زمینه‌سازی برای ظهور کند و آن نیروی وعده داده شده‌ای است که باید بازوی توانمند نایب امام المسلمین باشد.
 
وی اضافه کرد: ماموریت بسیج بسیار مهم و سخت است و مهمترین ماموریتش تلاش برای خودسازی است، اتصال به خدا در بسیج یک فریضه است و برای این نیروی مخلص، مهم انجام تکلیف الهی است.
 
امام‌جمعه زابل با بیان اینکه نقش معلمین و مربیان در تربیت نیروهای بسیجی بسیار تعیین کننده است، افزود: این جوان‌ها را متوکل به خدا و اهل بیت(ع)، تربیت کنید چون اینها امانت‌های امام زمان(عج) در دست ما هستند اینها، جوان‌های پاک و زلالی هستند که دل به طریق هدایت سپردند باید آنها را اکرام کرد.
 
حجت‌الاسلام عزیزی افزود: یک بسیجی در سیستان و بلوچستان با یک بسیجی در کردستان کنارهم که قرار می‌گیرند انگار سال‌ها باهم آشنایند اینها لشکریان مخلص خدایند و امید داریم این بسیجیان بیت المقدس آزاد شده را پیش کش ولی عصر(عج) خواهند کرد.
 
وی خطاب به افرادی که مردم را از جنبه فردی و اجتماعی به گناه تحریک می‌کنند، با بیان اینکه شما به چه چیزی تکیه می‌کنید، به آیات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تکیه اینها به حرف‌های دروغ و بی اساس است و در همین استان شنیدید که برخی از افراد گفتند 43 سال است که نظام به مذاهب ظلم می‌کند که ما جواب این افراد را دادیم و بازگفتند، نظام به زنان ظلم می‌کند که باز هم جواب خود را شنیدند.
 
امام‌جمعه زابل با بیان اینکه اخیراً هم سراغ مردم کُرد رفتند و می‌گویند کردهای ایران رنج‌های زیادی را مثل فقر و مشکلات اقتصادی تحمل کرده‌اند، یا نوشته‌اند که خبرها از مهاباد به گوش می‌رسد و صیانت از مردم وظیفه همه است، تصریح کرد: من با استفاده از یکی از آیات سوره لقمان برای انجام تکلیف جهاد تبیین عرض می‌کنم که می‌فرماید؛ برخی از مردم افسانه‌های بیهوده و  سخنان سرگرم کننده را جذب می‌کنند تا مردم را از راه راست الهی گمراه کنند در حالی که خودشان هم آگاهی ندارند.
 
حجت‌الاسلام عزیزی خطاب به امام‌جمعه اهل سنت که گفته بود ما در مهاباد اخبار بدی را می‌شنویم و مردم معترض را می‌کشند، با بیان اینکه آیا می‌دانید این خبر با واقعیت چقدر فاصله دارد، تصریح کرد: بنده با کردها زندگی کردم و آنها را خوب می‌شناسم، در طی 10 سال گذشته سازمان سیا صدها میلیون دلار هزینه کرد تا بتواند تحت پوشش‌های مختلف و امثال آن، برخی افراد مسلح مثل کموله را در این سرزمین نفوذ بدهد و این‌ افراد که کمونیست هستند منتظر فرصت بودند و اساساً به خدا ایمان ندارند، اینها عده‌ای از عقبه داخلی و نفوذی کموله دموکرات و حزب پاک و احزاب هم‌سو هستند که طی سال‌ها نفوذ کردند، در مهاباد به ارگان‌های دولتی حمله می‌کنند و مراکز دولتی را تخریب می‌کنند و به پادگان‌ها حمله ولی در این حملات موفق نمی‌شوند و پس از آن به منازل کسانی که مخالف کموله دموکرات بودند و بعضا‌ً کارمندان بازنشسته‌ای بودند که در کنار خانواده زندگی می‌کردند، هجوم برده منازلشان را غارت و به آتش می‌کشند و با کمال بی شرمی و وحشی‌گری لباس ناموس آنها را روی دست می‌چرخانند.
 
وی تصریح کرد: آیا شما وکیل مدافع این شیاطین شده‌اید؟، آقایان نمی‌گوییم اطلاع پیداکنید ما به شما می‌گوییم یک جو غیرت داشته باشید که لباس ناموس مسلمان را روی دست چرخاندند، چرا فریاد نزدید و خفه شدید؟
 
امام‌جمعه زابل گفت: منتظر ماندید تا طایفه‌های بزرگ کُرد در دفاع از ناموس‌شان به کمک سپاه و نیروی انتظامی عزیز این وحشی‌ها را سر جایشان بنشانند؟ آنچه که آنها نتوانستند با بمب و توپ و تانک و وحشی‌گری بدست بیاورند شما با نوشته‌های خود در فضای مجازی می‌خواهید برای آنها جاده بازکنید؟ باید بدانید که کور خوانده‌اید.
 
حجت‌الاسلام عزیزی افزود: در مهاباد به مردم مسلمان چه گذشت؟ آن شب و روزی که این صحنه کثیف در فضای مجازی دست بدست می‌شد اینها کجا بودند چرا صدایی از آنها بلند نشد؟ حالا دلسوز مردم کُرد شده‌اند؟ 
 
وی ادامه داد: آری، خبرهایی که برای شما می‌آید و برای همه دنیا مخابره می‌شود و برای‌تان نگران کننده شده این است که، به لطف بصیرت مردم و زحمت نیروهای امنیتی، شهرهای جوانرود، کامیاران، سنندج، بوکان، سقز و...، در امنیت کامل بسر می‌برند.

 

انتهای پیام
captcha