دشمن از اقتدار و عزت ایران اسلامی واهمه دارد
کد خبر: 4102560
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

دشمن از اقتدار و عزت ایران اسلامی واهمه دارد

امام‌جمعه نقده گفت: دشمنان نظام اسلامی از اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران واهمه دارند و با شکستن وحدت ملت درصدد تضعیف نظام هستند.

دشمن از اقتدار و عزت ایران اسلامی واهمه داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین‌ فصیح‌نیا امام‌جمعه نقده 5 آذر در اجتماع بزرگ بسیجیان که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تاسیس بسیج یکی از ابتکارات بی‌بدیل امام‌خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، که باعث شد ملت ما بیش از پیش یکپارچه و متحد شود.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی وحشت‌زده هستند، بنابراین با استفاده از هر ترفندی ولو ایجاد تفرقه بین پیروان مذاهب و اقوام مختلف در تلاش هستند، که وحدت ملت ما را شکسته و در نتیجه نظام را تضعیف کنند، گفت: بنابراین باید در مواجهه با این دسیسه‌ها هوشیار شویم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تکلیف بزرگی با عنوان جهاد تبیین را بر دوش ما گذاشته‌اند، اضافه کرد: بنابراین لازم است که درراستای تبیین اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی، بررسی و انعکاس میزان تحقق‌شان گام‌های بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه در برهه حساس کنونی به عمارها بیشتر از هر زمان دیگر نیاز داریم، تا با زبان شیرین و مطابق با ذائقه نسل جوان با آنها سخن گفته و دستاوردها را برای‌شان بیان کند، گفت: عمار بودن با محافظه‌کاری در یک جا نمی‌شود، باید صریح و روشن صحبت کرد، باید حق را شناخت و از آن حمایت کرد.

امام‌جمعه نقده با بیان اینکه به‌طورقطع ملت بزرگ ایران اسلامی آینده درخشانی را پیش‌روی خود دارد، اضافه کرد: ملت ایران شهدای کربلای حسینی را برای خود الگو قرار داده و منتظر حضرت مهدی موعود (عج) هستند و دشمنان از این دو بال شهادت‌طلبی و انتظار ملت ایران در واهمه به‌سر می‌برند.

انتهای پیام
captcha