اعلام نوبت اجرای بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4103290
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

اعلام نوبت اجرای بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

نوبت اجرای راهیافتگان به مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

باعلام نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + برنامه اجرا

به گزارش ایکنا، نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از 18 آذرماه به میزبانی استان قزوین آغاز می‌شود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

این رویداد در دو بخش بانوان و آقایان و طی بازه زمانی 18 تا 23 آذرماه در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده این مسابقات با رقابت بانوان در رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی در روز 19 آذرماه آغاز می‌شود. در ادامه و به تاریخ 20 آذر رقابت رشته دعاخوانی برگزار می‌شود و پس از آن هم اختتامیه این بخش را شاهد خواهیم بود.

در ادامه از بعدازظهر دوشنبه 21 آذرماه رقابت بخش آقایان در رشته‌‌های دعاخوانی، همخوانی و اذان آغاز می‌شود و این رقابت 22 آذرماه نیز ادامه خواهد یافت. آئین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز چهارشنبه 23 آذرماه برگزار می‌شود.

در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مجموعاً 57 شرکت‌کننده و 29 گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی در دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند.

بر همین اساس در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، در رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم بانوان ۱۱ گروه، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

اعلام نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + برنامه اجرااعلام نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + برنامه اجرااعلام نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + برنامه اجرااعلام نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + برنامه اجرااعلام نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن + برنامه اجرا

انتهای پیام
captcha