پيام استاندار آذربايجان غربى به‌ مناسبت روز پرستار
کد خبر: 4103640
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

پيام استاندار آذربايجان غربى به‌ مناسبت روز پرستار

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد مبارک پیام‌آور نهضت حسینی، حضرت زینب کبری(س) که به تأسی از آن بانوی پرفضیلت و پرستار و غمگسار بازماندگان کاروان کربلا به عنوان روز پرستار نامیده شده، فرصت مغتنمی است تا ضمن شادباش و تبریک این مولود فرخنده و احترام به مقام و جایگاه منحصربه‌فرد و تکرار ناپذیر عالمه خاندان عترت به عموم اهل ایمان و به خصوص مدافعان سلامت، از تلاش‌های ایثارگرانه و وصف‌ناپذیر جامعه پرستاری، قدردانی شود.

پرستاری در جریان مقابله با ویروس کرونا جلوه‌ای از رحمانیت پرودگار را تجلی بخشید و صحنه‌های کم‌نظیری از ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه انسانی تقدیم کرد.

روزهای آفتابی امروز در کم‌رنگ شدن جولان کرونا مرهون تلاش و ایثار پرستارانی است که متعهدانه ایستادگی کردند و نقش احیاگر این عزیزان یاد روزهای حماسه‌آفرینی در دفاع مقدس را زنده کرد و گواهی صادق بر وفاداری مجموعه پرستاری به عهد پاک خود با خدا و مردم بود.

با سلام و صلوات به ارواح پاک و تابناک شهدای جامعه درمان؛ علی‌الخصوص پرستاران شهید و پاسداشت نام و یاد آنان، به یکایک خواهران و برادران پرستار در آذربایجان غربی ادای احترام می‌کنم و ضمن تبریک روز پرستار، سلامت و سعادتمندی جملگی این عزیزان را از خدای متعال مسألت دارم.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی»

انتهای پیام
captcha