فرمانده سپاه خوی با مادر شهیدان عسگرزاده دیدار کرد
کد خبر: 4104970
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

فرمانده سپاه خوی با مادر شهیدان عسگرزاده دیدار کرد

محمدباقر علایی، فرمانده سپاه خوی با مادر شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر عسگرزاده دیدار کرد.

شهدا احیاگر سیره امام حسین (ع) هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی 15 آذر در دیدار با مادر شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر عسگرزاده در خوی، گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند، چون به‌راستی سیره و سبک زندگی امام حسین(ع) و شهدای کربلا را احیا کرده، آرمان و اهداف آنها را برای ما یادآوری کردند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه عشق و ارادت به شهدا در قلوب همه ملت ایران جای دارد، ادامه داد: بدون‌تردید همه بر این باور هستیم، که شهدا مایه برکت، عزت و افتخار برای انقلاب و کشور هستند.

علایی با بیان اینکه، شهدای عزیز ما در مکتب امام حسین(ع) پرورش پیدا کرده‌اند، گفت: با مطالعه وصیت‌نامه و تحقیق درباره زندگی شهدا متوجه این نکته خواهیم شد، که آنها به معنای واقعی کلمه سیره، راه و روش ائمه معصوم(ع) را سر لوحه کار خود قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان خود را مدیون شهدا می‌دانند، اضافه کرد: ایثار و فداکاری شهدا باعث شده است، که امروز با همه توان مقابل استکبار جهانی بایستیم.

فرمانده سپاه خوی اضافه کرد: شهدا مایه برکت برای انقلاب و کشور هستند و ثمره خون همین شهداست، که انقلاب در مسیر رشد، بالندگی و پیشرفت قرار گرفته است، پس باید برای شناساندن شهدا به نسل جدید به‌شکل جدی تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha