وحدت ملت ایران برای دشمنان آزاردهنده است
کد خبر: 4104983
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

وحدت ملت ایران برای دشمنان آزاردهنده است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران اسلامی برای دشمنان انقلاب آزاردهنده است، بنابراین با همه توان تلاش می‌کنند که آن را خدشه‌دار کنند.

وحدت ملت ایران برای دشمنان آزاردهنده است حجت‌الاسلام عسگر دیرباز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: از دیرباز تاکنون ایران اسلامی به‌ویژه آذربایجان‌غربی نماد وحدت بین مذاهب، اقشار و ادیان مختلف بوده است، برای همین دشمن وحدت و همدلی مردم ما را برنمی‌تابد.

وی با بیان اینکه آحاد جامعه همه باهم با صمیمیت و مهربانی زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده، همچنین فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود را سامان می‌دهند، اضافه کرد: دشمنانی که با اقدامات تحریک‌آمیز و تبلیغات مخرب خواب تحریک‌آمیز و خواب تجزیه ایران را دیده‌اند، بدانند که خواب‌شان هرگز تعبیر نمی‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، ملت ما برای حفظ کشورمان به صورت یکپارچه و متحد خون داده و ایثار کرده‌اند، تصریح کرد: پس به‌راحتی از خاک خود نمی‌گذرند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی به عنوان رنگین‌کمان اقوام و مذاهب شهرت پیدا کرده است، ادامه داد: اقشار مختلف صرف‌نظر از قومیت، مذهب و ... در کنار یکدیگر برادرانه زندگی‌ می‌کنند و برای حفظ عزت و اقتدار کنونی کشورمان تا پای جان در کنار هم تلاش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام دیرباز با بیان اینکه بنا به اظهارات بزرگان و علمای دینی مسئله وحدت شیعه و سنی در استان ما زبانزد خاص و عام است، اضافه کرد: بنابراین ضمن تلاش برای حفظ وضعیت موجود باید برای تقویت وحدت‌ کلمه بیش‌ از پیش تلاش کنیم، تا تلاش دشمنان همچنان بی‌سرانجام بماند.

وی وحدت را مهم‌ترین سرمایه ملت ایران در برهه حساس کنونی دانست و خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های موجود باید برای تقویت این سرمایه عظیم ملی به کار گرفته شود و همه باید پای کار بیایند، چرا که دشمن امروز درصدد است انسجام ملی ما را بشکند و به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

انتهای پیام
captcha