برنامه امتحانات سطوح عالی حوزه علمیه قم اعلام شد
کد خبر: 4105382
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

برنامه امتحانات سطوح عالی حوزه علمیه قم اعلام شد

برنامه امتحانات کتبی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سطوح عالی حوزه علمیه قم اعلام شد.

برنامه امتحانات سطوح عالی حوزه علمیه قم اعلام شدبه گزارش ایکنا، معاونت سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به ضرورت امتحانات متعدد که در برنامه آموزشی جدید حوزه (مصوبه ۱۶۴۹) پیش‌بینی شده است، برنامه امتحانات کتبی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ سطوح عالی حوزه علمیه قم به شرح ذیل تنظیم و برگزار خواهد شد.

نوبت اول هفته اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱، نوبت دوم هفته پایانی اسفندماه ۱۴۰۱، نوبت سوم هفته اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، نوبت چهارم هفته اول تیرماه ۱۴۰۲ و نوبت پنجم هفته پایانی مردادماه ۱۴۰۲ است.

طلاب مشروط به انتخاب درس در سامانه نجاح طبق ضوابط ـ اتمام محدوده و تأیید حضور مستمر توسط استاد و ثبت آن در نجاح ـ می‌توانند هر کدام از نوبت‌های فوق را که با شرایط آن‌ها سازگارتر است، انتخاب و در امتحانات شرکت نمایند؛ همچنین امکان شرکت در برخی از امتحانات در یک نوبت و برخی در نوبت دیگر نیز فراهم شده است.

هر طلبه در هر ماده درسی در هر سال تحصیلی فقط در دو نوبت امتحانی (یکی اصلی و دیگری تجدیدی) می‌تواند شرکت کند و در این برنامه با توجه به اینکه طلاب می‌توانند در هر یک از تاریخ‌های اعلامی در تمام محدوده‌هایی که درس خود را به اتمام رسانده‌اند، در امتحان شرکت کنند و محدودیت نیمسال اول و دوم وجود ندارد، تعطیلی دروس قبل از زمان امتحان نیز ضرورت ندارد.

زمان‌بندی امتحانات، ضوابط و شرایط برگزاری امتحانات نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha