دشمن درصدد فتح ذهن‌های جوانان است
کد خبر: 4105544
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

دشمن درصدد فتح ذهن‌های جوانان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قبل از اینکه خاک را فتح کنند، درصدد فتح ذهن‌های جوانان هستند.

دشمن درصدد فتح ذهن‌های جوانان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مهدی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس 17 آذر در همایش جهاد تبیین که در جمع بسیجیان حوزه دو شهری سپاه در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر، گفت: مسئولین قضایی کشور باید با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری و مردم با عوامل اصلی آشوب و تخریب اموال عمومی برخورد کنند.

وی ضمن ابراز تاسف از اتفاقات دو ماه اخیر، ادامه داد: در اغتشاشات اخیر جوانان کشورمان شهید شده، به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد شد، همچنین کسبه نیز متضرر شدند، ولی دشمن به دنبال این مسائل نیست، بلکه برنامه‌ریزی کرده است، قبل از فتح سرزمین ذهن‌ها را تصرف کند.

وی تصرف ذهن‌ها را مترادف با جنگ ادراکی دانست و گفت: ابتدا ذهن تصرف می‌شود، بعد سرزمین تحت‌سلطه در‌می‌آید، دشمنان نظام و اسلام با بهره گرفتن از فضای مجازی به جنگ ادراکی و شناختی با ملت ایران روی آورده ‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی بسیجیان در کنترل اغتشاشات، دشمن را عصبانی کرده است، چراکه شاهد هستند، جوانان ما جان برکف برای دفاع از انقلاب و اسلام آماده هستند و برای صیانت از ارزش‌ها ایستاده‌اند.

رضایی در ادامه سخنان خود با اشاره به گرامیداشت روز دانشجو، یکی از وظایف جدی دانشجوی امروز را مجهز شدن به علم دانست و خاطرنشان کرد: دانشجو باید در مراکز علمی کشور درخششی در سطح بین‌الملل از خود نشان دهد.

انتهای پیام
captcha