پیشرفت ایران در حوزه علمی و پزشکی ستودنی است
کد خبر: 4105976
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

پیشرفت ایران در حوزه علمی و پزشکی ستودنی است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه علمی و پزشکی به معنای واقعی ارزشمند و قابل توجه بوده و ستودنی است.

پیشرفت ایران در حوزه علمی و پزشکی ستودنی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس 20 آذر در آیین افتتاح دانشکده علوم‌پزشکی میاندوآب که در این شهرستان برگزار شد، گفت: ایران اسلامی در طول 43 سال گذشته در همه عرصه‌ها به‌ویژه علمی و پزشکی پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، که کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی و احیا دانشکده پرستاری همچنین ارتقا دادن آن به دانشکده علوم‌پزشکی اقدامات زیادی انجام شده و تلاش بسیاری شده است، ادامه داد: در سال ۱۳۹۰ دانشکده پرستاری در میاندوآب راه‌اندازی شد، چشم‌انداز مدنظر ما همان دانشکده علوم پزشکی بود، که خوشبختانه با پیگیری مسئولان تحقق پیدا کرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس ضمن اشاره به موفقیت‌های مختلف کشور در زمینه‌های گوناگون، گفت: در سایه اتحاد و همدلی همچنین به‌واسطه مطالبه‌گری می‌توان به دستاوردهای بیشتری رسید.

عیسی‌زاده ضمن ابرازتاسف ازاینکه برخی سیاه‌نمایی و بی‌اهمیت جلوه دادن موفقیت‌ها را سرلوحه امور خود قرار داده‌اند، اضافه کرد: این قبیل افراد که چنین طرز تفکری دارند، اندک هستند، ولی با وجود تعداد کم‌شان آثار زیانباری ایجاد کرده و جامعه را به سمت ناامیدی و یاس سوق می‌دهند.

وی بر لزوم انعکاس درست، کامل و به‌موقع خدمات نظام اسلامی در همه عرصه‌ها اعم از علمی، آموزشی، درمانی، ورزشی و ... تاکید کرد و بیان داشت: چنانچه رسانه‌های دلسوز و انقلابی در زمینه انعکاس اتفاقات مثبت و سازنده به صورت جهادی اقدام کنند، ابتکارعمل از دشمنان گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha