نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز در مسیر ایجاد حکمرانی اسلامی است
کد خبر: 4107877
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز در مسیر ایجاد حکمرانی اسلامی است

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس با اشاره به اینکه زحمات بسیاری در راستای برپایی نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز کشیده شده است و این موضوع نشان از دغدغه‌مندی متولیان امر دارد، گفت: این نمایشگاه یک مجموعه محتوایی و راهبردی در مسیر ایجاد حکمرانی اسلامی است.

علیرضا احمدی، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلسبه گزارش ایکنا از قم، علیرضا احمدی، قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس در جریان بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز که امروز، 27 آذرماه انجام شد، اظهار کرد: این نمایشگاه یک مجموعه محتوایی و راهبردی در مسیر ایجاد حکمرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای خلقت حضرت آدم تا شکل‌گیری جمهوری اسلامی در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است، ادامه داد: در نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز، مساجد به‌عنوان محور پیشبرد اهداف کشور مشخص شده‌اند.

قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس با اشاره به اینکه زحمات بسیاری در راستای برپایی این نمایشگاه کشیده شده است، تصریح کرد: تمام این زحمات نشانگر این است که دغدغه لازم در حوزه مسجدمحوری در این مجموعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این نمایشگاه مستمر و دائم باشد، یادآور شد: در حد توان اگر بتوانیم کمکی در راستای نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز داشته باشیم، کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha