آزادی ۲۷۹ زندانی جرایم غیرعمد در ارومیه همزمان با ایام فاطمیه
کد خبر: 4108805
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

آزادی ۲۷۹ زندانی جرایم غیرعمد در ارومیه همزمان با ایام فاطمیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از آزادی 279 زندانی جرایم غیرعمد در ارومیه به مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: 1 هزار و 400 نفر هم به مرخصی اعزام شدند.

آزادی ۲۷۹ زندانی جرایم غیرعمد در ارومیه همزمان با ایام فاطمیهبه گزارش ایکنا به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی 30 آذر  طی مراسمی که همزمان با ایام فاطمیه با حضور مسئولین استانی و شهری در زندان مرکزی ارومیه برگزار شد، گفت: ۲۷۹نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به مناسبت ایام فاطمیه آزاد شده، 1 هزار و 400 نفر هم به مرخصی اعزام شدند.

وی ضمن تقدیر از ستاد دیه، بنیاد شهید استان و خیرین نیک‌سیرت که زمینه آزادی و مرخصی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کردند، افزود: باید به مقوله آسیب‌های اجتماعی با جدیت و به صورت عمیق نگاه کرد و با هم‌فکری و همکاری کمک کرد، تا برنامه‌های پیشگیرانه با موفقیت اجرا شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: از مهم‌ترین اقدامات درخصوص پیشگیری از وقوع جرم، توجه به موضوع اشتغال و معیشت خانواده‌ها است، چرا که اگر بتوان شرایط اشتغال را فراهم کرد، آسیب‌های اجتماعی و اختلاف خانوادگی به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام
captcha