توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی، آسیب‌ها را کاهش می‌دهد
کد خبر: 4108840
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷

توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی، آسیب‌ها را کاهش می‌دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: توجه کردن و پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی تا حد زیادی از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عصر چهارشنبه، 30 آذرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: توجه کردن و پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی تا حد زیادی از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

وی افزود: توجه به این موضوعات ما را از دست زدن به فعالیت‌های امنیتی که هزینه‌ها و تبعات زیادی دارد معاف می‌کند و هزینه اقدامات ما را کاهش می‌دهد و این خاصیت کارهای اجتماعی و فرهنگی است.

محبی‌پور ادامه داد: نتیجه کاهش آسیب‌ها هم این است که عمق‌بخشی به آسیب‌ها کاهش می‌یابد و در عین حال دست آویز برای بدخواهان نیز کمتر می‌شود.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی را می‌توان هم در فیزیک کار دید مانند اعتیاد و تکدی‌گری و یک بخش از آن را هم می‌توان در نهان و در پشت ذهن انسان و موضوعات روحی و روانی دید.

وی تصریح کرد: در حوزه مسائل اجتماعی اگر شناخت دقیقی پیدا کنیم و سپس به دنبال راهکارهای آن‌ها برویم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

یادآور می‌شود،  در این مراسم مصطفی مشفقیان به عنوان مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس معرفی و از زحمات سید حسین حقایقی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha