مسئولان در مواجهه با شهدا مسئولیت سنگینی برعهده دارند
کد خبر: 4109659
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

مسئولان در مواجهه با شهدا مسئولیت سنگینی برعهده دارند

امام‌جمعه نقده گفت: آحاد مردم در مواجهه با شهدا مسئولیت سنگینی برعهده دارند، اما وظیفه مسئولان به مراتب بیشتر از سایر آحاد جامعه است.

مسئولان در مواجهه با شهدا مسئولیت سنگینی برعهده دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امام‌جمعه نقده 4 دی در مراسم شبی با شهیدگمنام در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: اقشار مختلف مردم در مواجهه با شهدا و خانواده گرامی‌شان مسئولیت زیادی برعهده دارند، اما وظیفه مسئولان، نماینده‌های مردم در مجلس و ... به مراتب بیشتر از سایر آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در هر پست، مقام و مسئولیتی که هستند، به‌معنای واقعی کلمه مدیون فداکاری و ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشند، ادامه داد: اما مسئولین بیش از سایر آحاد جامعه مدیون خون شهدا هستند، پس باید برای ادای دین بکوشند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا با بیان اینکه مسئولان باید در عمل اثبات کنند، به ‌آرمان‌های شهدا پایبند هستند و این موضوع را می‌توانند، با عمل به وصیت‌نامه و وصایای شهدا به منصه ظهور برسانند، ادامه داد: در این صورت یاد و راه شهدا زنده مانده و آحاد جامعه دنباله‌رو آنها خواهند بود.

امام‌جمعه نقده به لزوم عملیاتی کردن بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همه زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: سیاست‌های ابلاغی ولی‌فقیه در همه عرصه‌ها باید جامه عمل بپوشد، که برای تحقق یافتن این موضوع علاوه بر فعالان فرهنگی و نخبگان باید مسئولان و دست‌اندرکاران به صورت جدی وارد عمل شوند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا بر لزوم شایسته‌سالاری در برهه کنونی تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام حداکثر استفاده را می‌کنند، بنابراین لازم است، به‌واسطه انتخاب مدیران شایسته و توانمند همه امور کشورمان را سامان ببخشیم و فرصت برای آسیب زدن را از دشمنان نظام و انقلاب سلب کنیم.

انتهای پیام
captcha