هنرهای ارزشی ابتکاری گسترش یابند
کد خبر: 4110128
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
احمد وحیدی:

هنرهای ارزشی ابتکاری گسترش یابند

وزیر کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه «یاس کبود» در روستای فتح‌آباد شهرستان خفر با بیان اینکه طراحی نمایشگاه بسیار خوب و ابتکاری انجام شده است که مسلماً زمان بسیاری هم برای انجام آن برده است، خواستار الگوبرداری چنین طرح‌ها و هنرهای ارزشی در سایر روستاها و نقاط مختلف شد.

احمد وحیدی، وزیر کشوربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز، 6 دی‌ماه به استان فارس سفر کرد.

وی بنا بود که در مراسم تشییع شهدا در شیراز شرکت کند اما به دلیل وضعیت مه‌آلودگی هوا پروازش به تأخیر افتاد و در نهایت در ظهر امروز وارد استان فارس شد و مستقیم به شهرستان خفر سفر کرد.

وحیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «یاس کبود» روستای فتح‌آباد شهرستان خفر که به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برپا شده است، گفت: این نمایشگاه با حضور پررنگ خردسالان، کودکان، نوجوانان و جوانان این روستا به خوبی برپا شده است.

وی افزود: در نمایشگاه مذکور شاهد به تصاویر کشیدن وقایعی از ابتدای خلقت تا امروز انقلاب اسلامی هستیم که روایان بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان ما هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه طراحی نمایشگاه بسیار خوب و ابتکاری انجام شده است که مسلماً زمان بسیاری هم برای انجام آن برده است، خواستار الگوبرداری چنین طرح‌ها و هنرهای ارزشی در سایر روستاها و نقاط مختلف شد و گفت: انجام چنین اقدام هنری ارزشمندی در یک روستا یک الگوی باارزشمند است که امیدواریم به سایر جاها هم تسری یابد و همه بتوانند از این فضای معنوی کار ابتکاری که صورت گرفته است، استفاده کنند.

یادآور می‌شود، وزیر کشور در ادامه سفرش به استان فارس بناست که به شهرستان کوار سفر کند.

انتهای پیام
captcha