یوم‌الله 9 دی هرگز دستخوش فراموشی نمی‌شود‌
کد خبر: 4110608
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

یوم‌الله 9 دی هرگز دستخوش فراموشی نمی‌شود‌

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ یوم الله نهم دی ماه را مانند چراغی پروغ دانست و گفت: این روز بزرگ هرگز دستخوش فراموشی نخواهد شد.

یوم‌الله 9 دی هرگز دستخوش فراموشی نمی‌شود‌به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی ۷ دی در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز بصیرت که در سالن جلسات فرماندهی سپاه شاهین‌دژ برگزار شد، ضمن سخنانی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ماه، گفت: زنده نگه داشتن حماسه نهم دی ماه ابتکار الهی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، که مبادا این حماسه عظیم مردمی دستخوش فراموشی شود.

وی افزود: حرکت مردم ایران اسلامی در نهم دی، تجلی ولایتمداری، دشمن‌شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و یک حماسه عاشورایی بود، که همه محاسبات دشمن را به هم ریخت، عظمت ملت ایران اسلامی را نشان داد، ثابت کرد اگر دشمن فتنه‌ای را آغاز کند، مردم ایران با حضورشان در صحنه این فتنه را خاموش خواهند کرد.

سرهنگ یوسفی گفت: همایش بزرگداشت ۹ دی امسال با شعار «میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن"  قبل از نماز باشکوه جمعه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهین دژ با بیان اینکه دشمن در ماه‌های گذشته فتنه‌هایش را علیه نظام اسلامی شدت بخشید و همه توانش را به میدان آورد، آخرین تیر ترکش را در میدان جنگ ترکیبی و شناختی به سوی امت رها کرد افزود: این نشان می‌دهد، احساس خطر در اردوی دشمن جدی است و ناتوانی او در رویارویی نظامی برایش محرز شده است.

انتهای پیام
captcha