حماسه ۹ دی، روز بصیرت و آگاهی مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 4110683
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
امام جمعه گرگان:

حماسه ۹ دی، روز بصیرت و آگاهی مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است

امام جمعه گرگان حماسه ۹ دی روز را بصیرت و آگاهی مردم در برابر توطئه‌های دشمنان دانست وگفت: دشمنان در سال ۸۸ با فتنه‌های گوناگون و با بهانه‌های مختلف قصد براندازی نظام را داشتند اما با هوشیاری و تدبیر رهبر انقلاب این توطئه‌ها خنثی شد و این روز در اذهان مردم کشور جاودانه خواهد ماند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان امروز، ۹ دی در خطبه های نماز جمعه این هفته حماسه ۹ دی روز را بصیرت و آگاهی مردم در برابر توطئه‌های دشمنان دانست وگفت: دشمنان در سال ۸۸ فتنه‌های گوناگون و با بهانه‌های مختلف قصد براندازی نظام را داشتند و ماه‌ها کشور را در شرایط مختلف به آشوب کشانند اما با هوشیاری و تدبیر رهبر انقلاب این توطئه‌ها خنثی و در اذهان مردم کشور جاودانه شد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه راهپیمایی مردم در حماسه پرشور ۹ دی ۱۳۸۸ مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بود، تصریح کرد: مردم ولایت مدار ایران همیشه در هر شرایطی با حضور گسترده خود پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب نشان دادند و این جای قدردانی دارد.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اینکه ملتی که ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده هرگز گرفتار توطئه‌های دشمنان نمی شود، افزود: در اغتشاشات اخیر دشمن فکر می‌کرد می‌تواند با بهانه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی و حجاب توطئه‌های خود را اجرا کنند و کشور را به آشوب بکشانند اما ملت ایران در مراسمات مختلف از جمله تشییع پیکرهای شهدای امنیت و شهيدان گمنام ارادت خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

آمار جمعه گرگان همچنین به ۱۳ دی ماه و فرارسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب و رهبر و نماد اخلاص و تقوا و مقاومت در برابر آمریکا و ایادی کفر بود که این را در عمل به اثبات رسانید.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه به سفر امروز وزیر جهاد کشاورزی به گلستان اشاره کرد و افزود: مردم گلستان در سال‌های اخیر درآمد خوبی در زمینه کشاورزی داشتند اما امروزه به دلیل مشکلات از جمله گرانی نهادهای دامی و … با مشکلاتی روبه رو هستند که باید تدابیر خاصی در این زمینه صورت بگیرد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه باید در مسائل کشاورزی کارهای اساسی و زیربنایی را در اولویت قرار دهیم، گفت: با توجه به اینکه قسمتی ازاستان قابلیت کشاورزی را ندارد بهتر است به منظور جلوگیری از هجوم ریزگردها منطقه در آن بخش از استان درخت کاری انجام شود.

انتهای پیام
captcha