آزادی ۸۷ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4110784
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

آزادی ۸۷ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با همکاری و حمایت خیران امسال ۸۷ زندانی و محکومان جرائم مالی غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در استان آزاد شدند.

آزادی زندانیان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 9 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با همکاری و حمایت خیران امسال ۸۷ زندانی و محکومان جرائم مالی غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون در کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند.بدهی این افراد بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال بود که با پیگیری و مداخله کمیته صلح و سازش و گذشت طلبکاران ۲۱ میلیارد تومان تخفیف داده شد.

وی با بیان اینکه مابقی بدهی این افراد نیز از محل اعطای تسهیلات ارزان قیمت و کمک‌های بلاعوض تأمین و پرداخت شد، افزود: ۸۲ نفر از زندانیان آزاد شده مرد و پنج نفر هم خانم هستند.شاکیان و طلبکاران مالی با گذشت از طلب خود از خیران نیک اندیش و خوشنام ستاد دیه محسوب می‌شوند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۳ نفر زندانی جرائم مالی در زندان‌های استان هستند که امیدواریم با جلب کمک خیران و همکاری و گذشت شاکیان و همراهی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات زمینه آزادی این افراد فراهم شود.

انتهای پیام
captcha