برگزاری سلسله نشست‌های تبیینی در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 4112093
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

برگزاری سلسله نشست‌های تبیینی در دانشگاه محقق اردبیلی

سلسله نشست‌های تبیینی با موضوع «مسئولیت فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه جنگ ترکیبی» با حضور فعالان کانون‌های مساجد استان در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، نشست تبیینی با موضوع «مسئولیت فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه جنگ ترکیبی»، ۱۳ دی‌ماه، به‌مناسبت هفته بصیرت، دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و فعالان فرهنگی در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی موسوی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان اردبیل، در این مراسم اظهار کرد: توجه به رسانه و تولیدات رسانه‌ای و شناخت اقدامات دشمن در تمام عرصه‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه فعالان فرهنگی برای مقابله با جنگ تمام عیار دشمن، شناخت میدانی و شناخت اقدامات دشمن بوده تا بتوانند آرایش مناسبی در مقابله با هجمه‌های گسترده آنان داشته باشند.

موسوی تصریح کرد: داشتن برنامه و نقشه راه صحیح و مناسب برای انجام اقدامات فرهنگی و مقابله با هجمه‌های نرم دشمن حائز اهمیت بوده و فعالان عرصه جنگ نرم باید به قدرت تقوی، ایمان و اخلاص مسلح باشند.

وی به اخلاص و صدق سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد و گفت: امروز مکتب حاج قاسم سلیمانی باید در بین نسل جوان و نوجوان منتشر شود.

رونمایی از نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» به همت گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) و تبیین منویات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ ترکیبی و بیان فضائل مکتب سردار دل‌ها از جمله بخش‌های این نشست بود.

این نشست تبیینی با مشارکت معاونت قرآن و عترت دانشگاه محقق اردبیلی، قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) و نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد.

انتهای پیام
captcha