برگزاری مرحله نهایی بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن امارات
کد خبر: 4112634
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

برگزاری مرحله نهایی بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن امارات

مرحله نهایی بیست و سومین مسابقات قرآنی «شیخه هند بن مکتوم» امارات، از فردا به مدت 5 روز در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سیداتی، مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم «شیخه هند بنت مکتوم» از فردا شنبه 17 دی ماه  به مدت 5 روز در مقر اصلی خود در امارات برگزار می‌شود. مسابقات مردان در منطقه ممرز و مسابقات بانوان در مرکز نهضت زنان در دبی برگزار خواهد شد.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و بشردوستانه و رئیس کمیته برگزار کننده جایزه بین‌المللی قرآن دبی از تشکیل دو کمیته داوری مرحله نهایی برای پسران و دختران خبر داد.

بوملحه در ادامه با تقدیر از نقشی که سازمان مسابقات در ارتباط با مراکز حفظ قرآن این کشور ایفا کرده است، به تلاش وافر مسئولین معرفی و مراکز حفظ قرآن کریم در سطح کشور و اهتمام آنان به شناسایی و معرفی حافظان و احراز صلاحیت آنها برای شرکت در مسابقات اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مسابقه قرآن شیخه هند بنت مکتوم یکی از مسابقات اصلی قرآنی است که توسط مؤسسه جایزه قرآن کریم دبی در طول سال برگزار می‌شود.

بوملحه افزود: این مسابقات تحت نظارت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نائب رئیس امارات و نخست وزیر این کشور و حاکم دبی قرار دارد و به منظور تشویق شهروندان و افراد مقیم امارات به تلاوت قرآن کریم و عمل به احکام آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha