توهین نشریه مبتذل فرانسوی نشانه اوج تزویر سران غربی است
کد خبر: 4113287
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
بیانیه وزارت دفاع:

توهین نشریه مبتذل فرانسوی نشانه اوج تزویر سران غربی است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام موهن نشریه مبتذل فرانسوی نسبت به مرجعیت دینی و اسلامی، آن را نشان‌دهنده اوج تزویر سران غربی و هراس جوامع سکولار و استبداد تفکر ماتریالیستی است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

به گزارش ایکنا، متن بیانیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به شرح ذیل است: 

اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی، رسواکننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی بودن آزادی ادعایی آنهاست.

چراغ فروزان ‌‌مرجعیت علمی و دینی اسلام متصل به خزائن و معادن معنوی و الهی، هرگز خاموش‌شدنی نیست. وقوع رویدادهایی از این دست نشان‌دهنده اوج تزویر سران غربی، سردرگمی و هراس جوامع سکولار و خودکامگی و استبداد تفکر ماتریالیستی است که به پوچی و انزوای هر چه بیشتر این جوامع منجر گشته و باعث به وجود آمدن انواع مشکلات روحی و روانی از جمله خودکشی، آزار و اذیت جنسی و خشونت و توهین به ادیان الهی و ... در این کشورها گشته است.

جهان امروز دلزده از ابتذال و خسته از نگاه حیوانی به انسان‌ها است، جهان امروز تشنه احترام به نوع بشر و شیفته آگاهی و معنویت است؛ نور تابان معرفت و حقیقت‌جویی دین اسلام مرز نمی‌شناسد و تمام هراس و دلواپسی دنیای مادی‌گرای غرب از آگاهی و درک مردم آزاده جهان از حقایق اسلام ناب محمدی است که سال‌ها توسط این کشورها مورد سانسور خبری و دیکتاتوری رسانه‌ای امپراطوری زر و‌ زور و تزویر قرار گرفته است.

وزارت دفاع ضمن محکومیت شدید این اقدام تأسف‌بار و منزجرکننده خواهان برخورد جدی و قاطع دستگاه‌های متولی و محکومیت این اقدام توسط انسان‌های آزاده و ادیان الهی، مجامع و گروه‌های حقوق بشری، نهادهای مذهبی با این موضوع است. چرا که توهین به مقدسات ادیان الهی به هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست و در تمامی مکاتب و مذاهب امری ناپسند و نکوهیده است که وجدان‌های بیدار و آگاه هرگز آن را بر نمی‌تابند.

انتهای پیام
captcha