بهره‌مندی 110 مربی از دوره بازآموزی روش تدریس قرائت در زاهدان
کد خبر: 4113337
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

بهره‌مندی 110 مربی از دوره بازآموزی روش تدریس قرائت در زاهدان

دوره بازآموزی قرائت قرآن(روخوانی و روان‌خوانی) در زاهدان با حضور 110 مربی بانو 18 و 19 دی‌ماه در حال برگزاری است.

دوره بازآموزی قرائت قرآنسیدمهدی پورموسوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره بازآموزی قرائت قرآن کریم(روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی) ویژه مربیان و معلمان قرآن با تدریس لیلا بایست، مدرس اعزامی از خراسان رضوی، 18 و 19 دی‌ماه در حوزه علمیه حضرت معصومه(س) زاهدان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق روز گذشته با آئین افتتاحیه اجمالی با حضور رحمانی، مدیرکل و مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات زاهدان و اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان برگزار شد، افزود: این دوره با حضور 110 نفر از مربیان و معلمان قرآنی در بخش بانوان با سرفصل‌هایی چون مباحث روخوانی و روان‌خوانی، آشنایی با اصول کلاسداری، بصیرت‌افزایی، شناخت روانشناسی تربیت و رشد، چگونگی افزایش معنویت قاریان، تلاوت‌های معنامحور و ... همراه بود.

پورموسوی با اشاره به برگزاری مشابه این دوره در شهر زابل با حضور 115 نفر ادامه داد: این دوره‌های بازآموزی با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان و با مشارکت مجمع خیرین قرآنی اصفهان و قم برگزار شد.

در خبر دیگری از اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان آمده است، دوره روش تدریس قرآن ویژه معلمان مقطع ابتدایی شهرستان زابل با حضور 125 نفر با تدریس رضا سقای‌ملاشاهی در خانه معلم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha