شهدای امنیت ضامن بقای نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4114092
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
استاندار گیلان:

شهدای امنیت ضامن بقای نظام اسلامی هستند

اسدالله عباسی با بیان اینکه شهدای امنیت ضامن بقای نظام اسلامی هستند، گفت: درخت تنومند نظام اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و روز به روز محکم‌تر و تنومندتر می‌شود.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، 21 دی‌ماه در نشست صمیمی با جمعی از مدافعان امنیت گیلان اظهار کرد: رفتار ساختارشکنانه برخی فریب‌خوردگان داخلی و اهانت‌کنندگان به حریم ولایت و نظام، فراموش شدنی نیست.

وی با اشاره به اهانت صورت گرفته از سوی ایادی خارجی و داخلی به ساحت ولایت و رهبری، افزود: حضور میدانی و همراه با بصیرت مردم و مدافعان امنیت، نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن تمام قد در مقابل نظام اسلامی صف‌آرایی کرده است، گفت: دشمن در دو برهه از زمان به صورت جنگ سخت در دوران دفاع مقدس و اکنون هم به‌صورت جنگ نرم وارد مبارزه با ایران اسلامی شده که در هر دو برهه متحمل شکست شده است.

عباسی با اشاره به تلاش‌های جان بر کفانه شهدا و ایثارگران و مدافعان امنیت در جبهه حق علیه باطل، بیان کرد: شهدا و مدافعان امنیت راه درست و روشنی را برای دفاع از نظام اسلامی برگزیدند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰۰ رسانه معاند در تحریک مردم و گسترش اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور و گیلان، تصریح کرد: عده‌ای در اغواگری‌ها و دروغ پردازی‌های دشمن فریب خوردند، اما اراده و ایمان مردم، دشمن را در جنگ رسانه‌ای شناختی با شکست مواجه کرد.

استاندار گیلان حضور مردم در صحنه و حمایت از نظام اسلامی را نشانه بصیرت و آگاهی آنها دانست و بیان کرد: مردم، بصیرت، ولایت‌مداری و پایبندی به نظام را با حضور پررنگ‌شان معنا کردند.

عباسی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن، ریشه‌کنی انقلاب و نظام بود، گفت: دشمنان بعد از شکست مفتضحانه در تحریم اقتصادی علیه ایران، وارد فاز جدیدی از مبارزه به شکل آشوب‌های خیابانی شدند.

وی با اشاره به رویکرد فسادستیزی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی و دیگر بخش‌ها، افزود: جراحی اقتصادی و مردمی کردن اقتصاد توسط دولت سیزدهم، انگیزه دشمنان را برای سنگ اندازی و ضربه زدن به نظام دوچندان کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه حاج قاسم الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و میدانی بود، گفت: تقویت روحیه جهادی در بین مدیران و مسئولان به تبعیت از حاج قاسم، منتج به گشایش در مسائل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدای امنیت ضامن بقای نظام اسلامی هستند، گفت: درخت تنومند نظام اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و روز به روز محکم‌تر و تنومندتر می‌شود.

عباسی با بیان اینکه نقد منصفانه راهگشاست، تصریح کرد: ایجاد همدلی، وحدت و انسجام همراه با مطالبه‌گری و نقد منصفانه توأم با ارائه راهکار، گره بسیاری از مشکلات را باز می‌کند.

انتهای پیام
captcha