آزادی ۱۲ زندانی یزدی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4114220
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

آزادی ۱۲ زندانی یزدی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با سفر رئیس‌جمهور به یزد خبر داد.

آزادی زندانیان غیر عمدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با تلاش این نهاد و با برگزاری پویش «مهربانی» به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان یزد، با همت نیکوکاران دارالعباده ۱۲ زندانی جرایم غیرعمد که سه نفر از این تعداد از بانوان هستند، از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عظیمی تصریح کرد: بدهی این مددجویان مبلغ یک میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان بود که مبلغ ۵۹۴ میلیون تومان توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و با پرداخت مبلغ ۶۶۳ میلیون تومان این تعداد زندانی از زندان‌های استان آزاد شدند.

این مقام مسئول در پایان گفت: پویش مهربانی با شعار «زندان جای مادران نیست» از ۱۵ دی ماه آغاز به کار کرد و در این مدت شاهد حضور بسیاری از نیکوکارانی بودیم که با کمک‌های خود و در بسیاری از موارد هزینه‌های مراسم همچون ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد را به امر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داده و موجب آزادی این تعداد زندانی از زندان شدند.

انتهای پیام
captcha