تجلیل از بانوی حافظ کل قرآن در اردکان
کد خبر: 4114415
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

تجلیل از بانوی حافظ کل قرآن در اردکان

در مراسمی با حضور امام جمعه اردکان از بانوی حافظ کل قرآن که موفق به کسب مدرک درجه دو طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم نیز شده بود، تجلیل شد.

تجلیل از بانوی حافظ کل قرآن در اردکانبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اردکان از زهرا فتاحیان، بانوی حافظ کل قرآن که علاوه بر افتخار حفظ کل قرآن موفق به کسب مدرک درجه دو کشوری طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم نیز شده بود، تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان در این دیدار اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال به ما توفیق عنایت کند هر چه بیشتر با قرآن کریم انس داشته باشیم و آن را در زندگی خود به‌کار ببریم.

وی با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم و لزوم الگوبخشی به جوانان و نوجوانان، افزود: وظیفه داریم برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان تلاش کنیم.

امام‌جمعه اردکان گفت: حفظ قرآن، نعمتی است که با امور مادی قابل‌ مقایسه نیست لذا از حافظان قرآن می‌خواهیم که در راه جذب دیگران، تربیت شاگردان، نشر و تبلیغ این فرهنگ به‌عنوان بهترین باقیات‌الصالحات در جامعه تلاش کنند.

وی در پایان از مؤسسات قرآنی و افرادی که در این راه تلاش می‌کنند و به‌ویژه از خانواده‌های حافظان قرآن که با حمایت و پشتیبانی‌های معنوی خود زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

یادآور می شود فتاحیان، حافظ کل قرآن، استاد، داور و ممتحن قرآنی، از اساتید مؤسسات قرآنی نورالزهرا و حضرت زهرا (س) اردکان است که ضمن شرکت در طرح ملی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم توانست مدرک درجه دو کشوری این طرح را که هر ساله از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، دریافت کند.

انتهای پیام
captcha