3 هزار مددجوی کمیته امداد البرز حافظ قرآن هستند
کد خبر: 4114796
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

3 هزار مددجوی کمیته امداد البرز حافظ قرآن هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز یکی از فعالیت‌های این نهاد را تربیت حافظان قرآن بیان کرد و گفت: تاکنون سه هزار نفر از مددجویان این مرکز موفق به حفظ یک جزء تا کل قرآن کریم شده‌اند.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه این نهاد برنامه‌های متنوعی را برای توسعه اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف اجرا می‌کند، اظهار کرد: کمیته امداد برای تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت نسبت به اعزام آنان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس و همچنین برگزاری اردوهای آموزشی ـ تربیتی اقدام می‌کند.

وی افزود: برای تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها به‌ویژه تقویت بینش اعتقادی و اخلاقی با برگزاری اردو در فضاهای فرهنگی مناسب، امکان کشف استعدادها، خلاقیت‌ها، ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و تقویت باورهای دینی مددجویان تحت حمایت را فراهم می‌کند.

این مسئول همچنین درباره برگزاری برنامه‌های قرآنی کمیته امداد البرز توضیح داد: از ابتدای سال تاکنون دو هزار برنامه قرآنی برای مددجویان البرزی برگزار شده است و در مجموع دو هزار نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز در پایان از فعالیت‌های قرآنی به عنوان راهی برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی مددجویان یاد کرد و گفت: با تلاش حوزه فرهنگی سه هزار نفر از مددجویان این نهاد حافظ یک جزء تا کل قرآن هستند.

انتهای پیام
captcha