طرح «تفسیر کوتاه و قطره‌ای قرآن» در سرخنکلاته اجرا شد
کد خبر: 4115519
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

طرح «تفسیر کوتاه و قطره‌ای قرآن» در سرخنکلاته اجرا شد

اجرای طرح «تفسیر کوتاه و قطره‌ای قرآن» با حضور امام جمعه بخش بهاران و اقشار مختلف روزگذشته، 27 دی‌ماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) سرخنکلاته برگزار شد.

حجت الاسلام رضازاده امام جمعه بخش بهارانبه گزارش ایکنا از گلستان، اجرای طرح «تفسیر کوتاه و قطره‌ای قرآن» با حضور امام جمعه بخش بهاران و اقشار مختلف روز گذشته، 27 دی‌ماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) سرخنکلاته برگزار شد.

امام جمعه بخش بهاران در این جلسه افزود: اجرای این طرح برای جذب علاقه‌مندان به مباحث قرآنی طراحی شده است که امیدواریم این گامی ارزشمند در جهت نشر فرهنگ قرآنی باشد.

حجت‌الاسلام رضازاده به اهمیت مباحث قرآنی اشاره کرد و تصریح کرد: قرآن طرح و شیوه اجرا و الگو معرفی می‌کند، هم تشویق دارد و هم هشدار و برای خواص نکته‌ها دارد، برای عوام، هم غیب دارد و هم شهود و برای عوامل عزت و هم ذلت را مطرح می‌کند.

وی گفت: این طرح هر هفته سه‌شنبه‌ها ما بین نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود که به تفسیر کوتاه آیات قرآن و کاربرد آن در جامعه و زندگی پرداخته می‌شود. این طرح از آیات کوتاه جزء 30 آغاز شده که در این جلسه آیات یکم تا پنجم سوره نبا بیان و نکات تفسیری آن و کاربرد آن در زندگی ارائه شد.

انتهای پیام
captcha