تأمین امنیت پایدار منطقه نیازمند تقویت تعاملات ایران و پاکستان است
کد خبر: 4115791
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

تأمین امنیت پایدار منطقه نیازمند تقویت تعاملات ایران و پاکستان است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: در میان ارتش‌های مسلمان، ارتش ایران و پاکستان دو قدرتی هستند که می‌توانند در راستای تأمین امنیت پایدار منطقه نقش‌آفرینی کنند و به همین جهت تقویت مناسبات و تعاملات میان این دو کشور برادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، 29 دی، در دیدار با ناوگروه آموزشی پاکستانی در بندرعباس، با اشاره به وجود ارتباطات مناسب میان کشورهای پاکستان و جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تعاملات میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر کشورهای مسلمان و منطقه باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های جهان اسلام بسیار گسترده است که می‌توان با افزایش ارتباطات و روابط مستحکم سیاسی و اقتصادی، از این ظرفیت‌ها به نفع کشورهای منطقه و در راستای منافع مشترک این کشورها استفاده کرد، افزود: تأمین امنیت پایدار منطقه در راستای منافع مشترک دو کشور است. قرن‌هاست که خود کشورهای مسلمان امنیت منطقه را تأمین و حفظ کرده‌اند و امروز با عنایت به قدرت‌های جهان اسلام و توانمندی‌ ارتش‌ کشورهای پاکستان و جمهوری اسلامی، می‌توان این امنیت پایدار را به ارمغان آورد.

عبادی‌زاده در  ادامه بیان کرد: در میان ارتش‌های مسلمان، ارتش ایران و پاکستان دو قدرتی هستند که می‌توانند در راستای تأمین امنیت نقش‌آفرینی کنند و به همین جهت تقویت مناسبات و تعاملات میان این دو کشور برادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان ارتباطات و تعاملات میان ایران و پاکستان را در راستای منافع جهان اسلام دانست و یادآور شد: کشورهای مسلمان به واسطه دارا بودن‌ ظرفیت‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی که دارند می‌توانند نقش مهمی را در جهان ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha