سیزدهمین دوره آزمون جامع طرح حفظ قرآن نیروی انتظامی در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4116153
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

سیزدهمین دوره آزمون جامع طرح حفظ قرآن نیروی انتظامی در ایلام برگزار شد

سیزدهمین دوره آزمون جامع طرح سراسری حفظ قرآن کریم در جمع کارکنان انتظامی و خانواده آنان در سالن جلسات نیروی انتظامی برگزار شد.

حفظ قرآنبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام، امروز، اول بهمن‌ماه در سیزدهمین دوره آزمون جامع طرح سراسری حفظ قرآن کریم در جمع کارکنان انتظامی و خانواده آنان در سالن جلسات نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که مشارکت کارکنان و خانواده‌های آنان در برنامه‌های قرآنی و حفظ آن افزایش یابد و ما شاهد حضور حداکثری کارکنان در این برنامه‌های معنوی باشیم.

وی افزود: قرآن کتاب آسمانی، کتاب هدایت و سعادت و کتابی است که تمام نیاز‌های بشری را در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی، جسمی و روحی، دنیوی و اخروی تأمین کرده و اگر جامعه به سراغ قرآن رود، می‌تواند به حیات طیبه برسد و به یک زندگی مطلوب دست یابد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه انسان در سایه قرآن می‌تواند با آرامش زندگی کند، بندگی خدا را به جای آورد و دنیا و آخرت خود را آباد کند، تصریح کرد: بایستی مفاهیم ارزشمند قرآنی در فضای جامعه برای کارکنان تبیین و تشریح شود و همه کارکنان و خانواده آنان بر تجهیز به سلاح معنوی قرآن برای رویارویی با مشکلات و کسب معنویات فراخوانده شوند.

وی در ادامه بابیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که اثر قرآن را از بین ببرند، ادامه داد: آن‌ها هیچ‌وقت نمی‌توانند این اقدام را انجام دهند چراکه قرآن در جان و قلب مردم قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آیه قرآن مبنی بر اینکه دل‌ها با یاد خدا آرام می‌گیرد، گفت: تلاوت قرآن آرامش روحی را به همراه دارد و انسان را به سمت سعادتمندی و خوشبختی هدایت می‌کند، چرا که قرآن، قانون اساسى اسلام است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه قرآن کلید سعادت جامعه بشری است، گفت: تمامی نیازمندی‌های اساسی انسان در قرآن مورد توجه قرار گرفته و تنها با الگو قرار دادن سبک زندگی ارائه شده در این کتاب است که می‌توان به سر منزل مقصود رسید.

یادآور می‌شود، در ادامه مراسم، فرمانده انتظامی استان از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط عقیدتی سیاسی _ انتظامی استان ایلام قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha