اعلام فراخوان ثبت‌نام مرحله استانی مسابقه «کتاب سه دقیقه‌ای» در گیلان
کد خبر: 4116352
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

اعلام فراخوان ثبت‌نام مرحله استانی مسابقه «کتاب سه دقیقه‌ای» در گیلان

دبیر اجرایی مسابقه «کتاب سه‌ دقیقه‌ای» در گیلان از برگزاری مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.

مرحله استانی سومین دوره مسابقه کتاب سه دقیقه ای در گیلان

زهرا جنسی، مدیر اجرایی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری سومین دوره مسابقه «کتاب سه دقیقه‌ای» خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی سومین دوره مسابقه «کتاب سه‌ دقیقه‌ای» هشت اسفندماه در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود، افزود: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات آغاز شده و تا 20 بهمن‌ماه ادامه دارد.

جنسی با بیان اینکه این دوره در دو بخش آزاد و تخصصی برگزار می‌شود که موضوع بخش تخصصی «تاریخ علم در ایران و اسلام» است، گفت: هدف از برگزاری مسابقه ملی کتاب سه دقیقه‌ای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضای تعامل دانشجویی جهت به اشتراک گذاشتن تجربه‌ مطالعاتی بوده است که باعث افزایش مهارت ارائه، درک و جمع‌بندی صحیح محتوا توسط دانشجویان می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقه «کتاب سه‌ دقیقه‌ای» در گیلان بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره 01333362461 و 09214843021 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha