ملت ایران اسلامی یک نظام مقتدر و توانمند را پایه‌گذاری کردند
کد خبر: 4116743
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

ملت ایران اسلامی یک نظام مقتدر و توانمند را پایه‌گذاری کردند

رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب گفت: ملت بزرگ ایران در سال 1357 توانستند، با پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ایران، یک نظام مقتدر و توانمند را پایه‌گذاری کنند.

ملت ایران اسلامی یک نظام مقتدر و توانمند را پایه‌گذاری کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احمد علیزاده، رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب، امروز 4 بهمن در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های دهه مبارک فجر که با همت کانون بسیج اساتید استان در سالن جلسات دانشگاه پیام‌نور میاندوآب برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در سال 1357 توانستند با پشتیبانی بکدیگر و پیروی از منویات حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند، درنهایت یک نظام مقتدر و توانمند را پایه‌گذاری کنند، پس همه موفقیت‌هایی که حاصل شده است، مرهون تلاش همه است.

وی ضمن گریزی به حوادث و رویدادهای چند ماه گذشته در مناطق معدودی از کشور، ادامه داد: برکسی پوشیده نیست، حوادث اخیر در کشورهای غربی پایه‌‌ریزی شد، سران این کشورها برای بی‌ثبات‌سازی ساختاری در منطقه به ویژه ایران برنامه‌‌ریزی کرده بودند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب به دنبال سوءاستفاده از تنوع قومیتی و مذهبی در کشورمان هستند، ادامه داد: حالا آنکه ملت ما از این دو موضوع به عنوان فرصت بهره می‌برند و به دشمن اجازه دخالت و تفرقه‌افکنی نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حساب گروهی که معترض بودند، از اغتشاشگران بدون‌تردید جدا است، ادامه داد: اعتراض، گفت‌وگو و مطالبه‌گری در هر کشوری که بر پایه مردم‌سالاری است، به رسمیت شناخته می‌شود، بنابراین در کشور ما که مردم‌سالاری دینی حاکم است، بدون‌تردید انتقادها و اعتراض‌های مردم شنیده می‌شود.

علیزاده اضافه کرد: اغتشاشات معمولا به صورت سازمان‌یافته از سوی گروهی همچون کومله، منافقین و گروهک‌های تروریستی در غرب و شرق کشور طرح‌ریزی می‌شود، بنابراین لازم است، با تمام قوا مقابل آن ایستادگی شود، مردم نیز در این زمینه پشتیبان، یار و یاور نظام هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب با بیان اینکه، درایت و نگاه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسائل کلان کشور و امور جاری بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: بنابراین لازم است، برای برطرف کردن همه مشکلات کلان و اساسی کشور به منویات و رهنمودهای ایشان مراجعه شود.

وی ضمن اشاره به اینکه، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از موفقیت‌‌های متعدد ایران اسلامی در مدت اخیر ناخشنود هستند، ادامه داد: عضویت در اجلاس شانگهای و گسترش روابط دیپلماتیک کشورمان موضوع‌هایی هستند، که واکنش دشمنان را برانگیخته است.

وی جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مقتدر و در عین حال مظلوم دانست و گفت: اظهارنظرهای غیراصولی توسط افرادی که تخصص و اطلاعاتی درارتباط با دستاوردها ندارند، باعث ایجاد مشکلات و تنش در کشور می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، بر لزوم برگزاری برنامه‌های مختلف با حضور جامعه دانشگاهی و ایجاد فرصت برای شنیدن نقدها، نظرات و پیشنهادات دانشجویان تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha