جانبازان تجلی ایثارگری و مقاومت ملت ایران هستند
کد خبر: 4116897
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
فرمانده نیروی انتظامی البرز:

جانبازان تجلی ایثارگری و مقاومت ملت ایران هستند

سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه جانبازان سلامتی خود را فدای آرامش کشور کردند، گفت: آنها تجلی ایثارگری و مقاومت ملت ایران هستند.

دیدار سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی البرز با جانباز دوران دفاع مقدس

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز، چهارم بهمن‌ماه در دیدار با جانباز ۷۵ درصد علی‌اکبر دهقانی با اشاره به اینکه مجاهدت و ایثارگری جانبازان و شهدا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده است، اظهار کرد: ایثارگران و جانباران با مجاهدت‌های خود نشان دادند که کشور ما به برکت انقلاب اسلامی ایران از  گزند دشمنان در امان ماند.

وی با اشاره به اینکه تکریم و بزرگداشت جایگاه و مقام رفیع جانبازان و ایثارگران را بر خود لازم و واجب می‌دانیم، افزود: جانبازی مقام رفیع و بلندی است که به‌دلیل دفاع از حریت، آزادگی و آرمان‌های انقلاب برای شما به‌دست آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: جانبازان با تقدیم سلامتی خود اجازه ندادند که به آرامش کشور صدمه‌ای وارد شود، برای همین همواره تلاش، همت و ایثارشان برای ما ستودنی و با ارزش است.

محمدیان تأکید کرد: امروز اگر آسایش، آرامش و سرافرازی و سربلندی و افتخاری هست، به‌خاطر این همه ایثار و شهادت است. خانواده‌هایی که جانباز دارند متوجه هستند جانباز چه سختی‌ها و مرارت‌ها و دردهایی را پشت سر می‌گذارد و همین تحمل‌هاست که از او علاوه بر نماد ایثارگری، نماد صبر و استقامت می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد در انجام مسئولیت‌ها بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم و پاسدار حرمت خون شهیدان و ایثار و مقاومت جانبازان باشیم.

انتهای پیام
captcha