همه ملل با ماهیت واقعی سپاه آشنا هستند
کد خبر: 4117041
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

همه ملل با ماهیت واقعی سپاه آشنا هستند

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) گفت: همه ملل دنیا اعم از کشورهای دشمن و دوست با ماهیت واقعی سپاه که استکبارستیزی و حمایت از مظلومان است، شناخت دارند.

همه ملل با ماهیت واقعی سپاه آشنا هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن، فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع)، امروز 4 بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر که در سالن جلسات لشکر 3 ارومیه برگزار شد، گفت: اقدام اخیر پارلمان اروپا آن‌ هم در این برهه زمانی حاکی از استیصال و عصبانیت غرب از عملکرد مثبت سپاه است.

وی با بیان اینکه، پارلمان اروپا با این واکنش عصبی به شکست خود در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران اعتراف کرد، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشترین نقش را در مقابله با تروریست‌ها ایفا کرد و دولت‌های اروپایی خود، مدیون رشادت‌های این نهاد مقدس در عرصه مقابله با تروریست‌های داعشی هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) خاطرنشان کرد: اقدام کور اروپایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هویت و چهره درخشنده این نهاد مقدس را در افکار عمومی جهان روشن‌تر خواهد ساخت.

سردار آبروشن ضمن محکوم کردن این اقدام، افزود: در سایه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا پای جان از عزت و اقتدار کشورمان دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه، همه ملل دنیا اعم از دشمن و دوست با ماهیت واقعی سپاه که استکبارستیزی و حمایت از مظلومان است، شناخت دارند، اضافه کرد: بنابراین اقدامات پارلمان اروپا به طور قطع در نگرش ملت‌ها نسبت به ایران  و سپاه تغییری ایجاد نخواهد کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) ضمن اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، بر لزوم برپایی باشکوه مراسم‌های مختلف تاکید کرد و گفت: به طور قطع آحاد مردم همانند سال‌های گذشته پای کار خواهند بود.

انتهای پیام
captcha