برپایی میز خدمت در مصلاهای کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4117363
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

برپایی میز خدمت در مصلاهای کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی میز خدمت در مصلاهای استان در ۱۴ بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر خبر داد.

سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، پنجم بهمن‌ماه در نشست شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: لازم است مدیران اقدامات یک‌ساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین دانست و افزود: ۲۴ کمیته برای اجرا و نظارت بر برنامه‌های دهه فجر در استان تشکیل شده است.علاوه بر برنامه‌های غبارروبی گلزار شهدا و آذین‌بندی و فضاسازی شهری، کاروان شادی چکاوک با همکاری حوزه فرهنگی بسیج سپاه فتح در همه مناطق استان برنامه اجرا می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی میز خدمت در همه مصلاهای استان در ۱۴ بهمن‌ماه‌ خبر داد و گفت: همچنین برای اولین بار کنگره استانی زنان تأثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر برگزار می‌شود.نمایشگاه بزرگ کتاب استان بعد از چهار سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha