فرمانده سپاه اشنویه با سرعشیره‌های عشایر و متنفذین منطقه دیدار کرد
کد خبر: 4117445
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

فرمانده سپاه اشنویه با سرعشیره‌های عشایر و متنفذین منطقه دیدار کرد

فرمانده سپاه اشنویه با سرعشیره‌های عشایر و متنفذین منطقه دیدار کرده و بر لزوم اهتمام برای برگزاری باشکوه مراسم‌های ویژه دهه مبارک فجر تاکید کرد.

فرمانده سپاه اشنویه با سرعشیره‌های عشایر و متنفذین منطقه دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه اشنویه، امروز 6 بهمن در دیدار با سرعشیره‌های ایلات و عشایر و متنفذین منطقه که در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، گفت: خوشبختانه امروزه وحدت کاملی بین شیعه و سنی حاکم است، ولی لازم است، برای تقویت این همدلی گام برداریم.

وی با اشاره به گریزی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر«هرکس بین شیعه و سنی تفرقه‌افکنی کند، بدون‌شک از عوامل نفاق و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است»، ادامه داد: دشمنان از روحیه برادری و وحدت کشورمان واهمه دارند، بنابراین به دنبال خدشه‌دار کردن این فرهنگ اصیل هستند.

رشیدی با بیان اینکه، رمز موفقیت نظام حضور مردم در صحنه‌های نرم، نیمه‌سخت و سخت می‌باشد، به‌طوری‌که در عمل ثابت کرده‌اند، پشتیبان نظام و انقلاب هستند، گفت: چنانچه مانند 43 سال گذشته همچنان از رهبری تبعیت کنیم، خواهیم دید، تمام نقشه‌های دشمنان در نطفه خفه می‌شود.

فرمانده سپاه اشنویه ضمن اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، بر لزوم نکوداشت این ایام با شکوه هر چه تمام‌تر تاکید کرد و بیان داشت: روحانیان، نخبگان، سرعشیره‌ها، بسیجیان و خادمان مساجد امسال نیز پای کار خواهند بود، تا مراسم‌هایی درخور شان این مردم تدارک یابد.

انتهای پیام
captcha