آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد از محل فروش آثار هنری در قزوین
کد خبر: 4117759
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد از محل فروش آثار هنری در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد از محل فروش آثار رویداد فرهنگی ـ هنری «برای مادر» خبر داد.

فائزی مدیرکل ارشاد قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، با اشاره به برگزاری رویداد «برای مادر» در قزوین، گفت: «برای مادر» رخدادی بود که آثار برجسته‌ای توسط مخاطبین آن تولید شد و نگاه تازه‌ای در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی به جایگاه والای مادر به روی نوجوانان و جوانان جامعه باز کرد.

وی اظهار کرد: برخی از آثار و ایده‌های این رویداد به طور خاص مورد توجه قرار گرفت و حتی برای خرید این آثار و ایده‌ها، درخواست‌های زیادی داشتیم به طوری‌که ۲ زندانی جرائم غیرعمد از محل فروش آثار این رویداد فرهنگی هنری آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: برای مرحله بعد این رویداد، با انجام مصاحبه و گزینش از شرکت‌کنندگان تلاش داریم به ارتقای کیفی و تخصصی‌تر شدن آثار کمک کنیم.

فائزی تصریح کرد: در همین راستا، یک مرکز صنایع خلاق فرهنگی به نام «عمارت هنر» در ساختمان مدرسه امیرکبیر سابق، بیستم بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شود که به طور دائمی پذیرای دانش‌آموزان خلاق و ایده‌پرداز  خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این مرکز بتواند شکوفاکننده ایده‌های مختلف هنری در عرصه‌های گوناگون برای تمام نوجوانان و جوانان استان باشد.

انتهای پیام
captcha