فرهنگ جهاد خدمت‌ در دهه فجر نهادینه شود
کد خبر: 4118276
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

فرهنگ جهاد خدمت‌ در دهه فجر نهادینه شود

فرماندار شاهرود با بیان اینکه فرهنگ جهاد خدمت‌ در دهه فجر نهادینه شود،‌ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف با استفاده از ظرفیت خیران و به کمک هم هزینه‌های این دهه را فراهم کنند.

فرهنگ جهاد خدمت‌رسانی در دهه فجر نهادینه شود

به گزارش ایکنا از سمنان، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود، عصر روز گذشته، 9 بهمن، در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برنامه‌های قابل اجرا و شاخص خود را در راستای خدمات‌رسانی جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار شهر و روستاهای این شهرستان تا ۱۱ بهمن ماه ارائه کنند.

وی افزود: برای دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی به منظور برگزاری آیین‌های دهه فجر تکالیفی تعیین شده که تمامی دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی خود را برای افتتاح طرح‌های آماده و همچنین طرح‌های آماده کلنگ‌زنی را اعلام کنند.

فرماندار ویژه شاهرود در خصوص آیین اعتکاف گفت: مسئولان برگزاری این آیین نباید برای ثبت‌نام مردم به ویژه جوانان شرط پرداخت هزینه قرار دهند.

جلالی با بیان اینکه فرهنگ جهاد خدمت‌رسانی در دهه فجر نهادینه شود اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف با استفاده از ظرفیت خیران و به کمک هم هزینه‌های این دهه را فراهم کنند.

وی از برگزاری آیین اعتکاف در ۱۴ مسجد شهر شاهرود خبر داد و گفت: چهار مسجد نیز با هماهنگی آموزش و پرورش به طور ویژه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه شاهرود به برنامه‌های روز ۱۲ بهمن اشاره کرد و افزود: دیدار با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی(ره) و دیدار با خانواده شهدا در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان، مدیران و مردم شهید پرور و ولایتمدار شاهرود انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha