میز خدمت در مساجد البرز برپا می‌شود
کد خبر: 4118363
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
همزمان با دهه فجر

میز خدمت در مساجد البرز برپا می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز دهه فجر را فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی عملکرد نظام در قالب جهاد تبیین برای آحاد جامعه دانست و گفت: برپایی میز خدمت در مساجد گامی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است.

برپایی میز خدمت در مساجد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ظهر دوشنبه، 10 بهمن‌ماه در ششمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان البرز با تبریک و تهنیت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: خط انقلاب دفاع از مظلومین و مستضعفین است و تجدید قوای نیروهای انقلاب و تجدید میثاق مردم با نظام انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی و اعتمادسازی دو اولویت دولت است، افزود: مدیران با اعتماد‌سازی و امیدآفرینی نگذارند دشمنان میدان را از مردم بگیرند. ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی عملکرد نظام در قالب جهاد تبیین برای آحاد جامعه است و مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در این ایام دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه همه باید در راستای امیدآفرینی مردم به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش کنند، افزود: رسانه استانی و ملی نقش بسزایی در این زمینه دارد. نقش رسانه‌های گروهی استان در تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب مهم است و در این راستا انعکاس هوشمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه افزایش آگاهی عمومی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مدنظر مدیران قرار گیرد.

ولی‌پوری با بیان اینکه افزایش بصیرت برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضرورت دارد و جنگ سخت و نرم که کماکان جنگ ترکیبی است نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق است، تأکید کرد: مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال متنوع‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل توسط شهرداری‌های استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه برپایی میز خدمت در مساجد گامی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است، گفت: رویکرد اساسی ما در دهه فجر امسال انقلاب اسلامی که با اعیاد رجبیه همزمان شده است، با اجرا و تبیین خدمات ارائه شده به مردم می‌تواند منجر به ایجاد فضایی فرح‌بخش شود.

ولی‌پوری یادآور شد: برنامه‌های متنوع ورزشی به‌مناسبت دهه فجر تحت عنوان فجر قهرمان در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha