آب شرب مناطق زلزله‌زده خوی پایدار است
کد خبر: 4118455
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

آب شرب مناطق زلزله‌زده خوی پایدار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با اقدامات انجام شده خوشبختانه شاهد هیچگونه قطعی آب در آب‌رسانی به مناطق زلزله‌زده خوی نیستیم.

لطیف خوش سیرت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، لطیف خوش‌سیرت، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات و پاسخ به بحران آذربایجان غربی در خوی با حضور وزیر کشور اظهار کرد: این شرکت در راستای عمل به وظیفه ذاتی خود با تمام توان برای رفع مشکلات آب و فاضلاب تمام تلاش خود را خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مشکل خاصی در زمینه ارائه خدمات این شرکت وجود ندارد و با بررسی‌های صورت گرفته تا بدین لحظه هیچ یک از  تاسیسات آب‌رسانی شرکت آسیب جدی ندیده و در مدار بهره‌برداری قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: از نخستین ساعات وقوع زلزله در خوی کمیته بحران شرکت آب و فاضلاب تشکیل شده و گروه‌های برآورد اولیه خسارت به تاسیسات آب‌رسانی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در این روستا در پی وقوع زلزله و اعلام نیاز شرکت آب و فاضلاب خوی تیم‌های واکنش سریع از ارومیه، سلماس و چایپاره به خوی اعزام شدند.

خوش‌سیرت با اشاره به اینکه که در زمان بحران باید وضعیت مردم را درک کرده و با تمام توان در خدمت آنها بود، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد هیچگونه قطعی آب در آب‌رسانی به مناطق زلزله‌زده نیستیم.

وی بیان کرد: از مردم عزیز درخواست می‌شود هرگونه مشکلات خود را با سامانه ارتباطات مردمی شرکت و شماره ۱۲۲ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
captcha