اجرای ۵۶۰۰ فعالیت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه فجر در سمنان
کد خبر: 4118531
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

اجرای ۵۶۰۰ فعالیت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه فجر در سمنان

جانشین سپاه استان سمنان با اشاره به تدارک ۱۰۰ محور برنامه شاخص به مناسبت ایام دهه فجر، گفت: در این ایام پنج هزار و ۶۰۰ فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمات‌رسانی در استان اجرا خواهد شد.

۵۶۰۰ فعالیت فرهنگی، اجتماعی در سمنان اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان، شب گذشته، 10 بهمن، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی،  شعار امسال ایران استوار ۴۴ سال افتخار در ایران اسلامی نامگذاری شده گفت: برنامه‌های این دهه در مجموعه سپاه استان با سه رویکرد تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: رویکرد اول روایت پیشرفت است که در قالب برنامه‌های اردوی راهیان پیشرفت برای طیف اثرگذار به ویژه مجموعه فرهنگیان پیش‌بینی شده و قرار است در ایام دهه فجر حضور فرهنگیان را در مجموعه پارک ملی و نمایشگاه هوا و فضای سپاه داشته باشیم.

شوقانی با بیان اینکه دانش‌آموزان از شهرکهای صنعتی و اماکنی که ظرفیت‌های پیشرفت را دارد؛ بازدید می‌کنند یادآور شد: بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج هم در مجموعه استان و خارج از استان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه استان در خصوص رویکرد دوم برنامه‌های این نهاد اظهار کرد: سمنان در قالب برنامه‌های امیدآفرینی و جهاد پیشرفت است که در قالب برنامه‌های فرهنگی و نشاط اجتماعی در همه شهرستانهای استان برنامه‌ریزی شده است.

 شوقانی از اجرای ۱۰۰ برنامه شاخص و ۵۶۰۰ فعالیت فرهنگی، اجتماعی و خدمت‌رسانی در دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر، رونمایی از نماهنگ‌ها و برنامه‌های فرهنگی، برپایی کاروانهای شادی معابر و میادین شهری و اجرای سرود است.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه رویکرد سوم برنامه‌ها جهاد خدمت است متذکر شد: تمام دستاوردهایی که در قالب ارائه خدمت برای مردم استان اجرا خواهد شد شامل افتتاح ۵۰ واحد نیروگاه‌های خورشیدی، افتتاح ۳۹۰ کارگاه تولید اشتغال خانگی، افتتاح پروژه‌های آبرسانی و استخر ذخیره آب است که در مجموعه استان در این ایام اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha