محوریت «جشن انقلاب ۱۴٠۱» مردمی است
کد خبر: 4118626
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

محوریت «جشن انقلاب ۱۴٠۱» مردمی است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ضمن دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل به تشریح برنامه‌های این کانون در ایام الله دهه فجر با محوریت مردم پرداخت.

ایام الله دهه فجربه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، دهم بهمن‌ماه، ضمن دیدار با امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به تشریح برنامه‌های این کانون در ایام‌الله دهه فجر با محوریت مردم پرداخت و گزارشی از اقدامات شاخص کانون‌های مساجد استان در سال جاری ارائه کرد.

وی توجه به ظرفیت مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و اجرای برنامه‌ها به‌صورت مردمی را محوریت جشن ۴۴ سالگی انقلاب عنوان کرد. 

رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز کانون‌های مساجد را بازوان توانمند فعالیت‌های فرهنگی و هنری و بویژه قرآنی عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کانون‌های مساجد بویژه در مناطق روستایی و مناطق کم برخوردار کمک حال مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق شعار برقراری عدالت فرهنگی در سطح استان است.

وی رویکرد کانون‌های مساجد را اقدامی جهادی توصیف کرد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در بین مردم با مشارکت جوانان و نوجوانان در تمامی مناطق شهری، روستایی و محلات اردبیل نیازمند داشتن روحیه جهادی و انقلابی است که این مجموعه از آن برخوردار است.

انتهای پیام
captcha