ضرورت استفاده از ظرفیت خانواده شهدا در مدیریت استان هرمزگان
کد خبر: 4118694
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

ضرورت استفاده از ظرفیت خانواده شهدا در مدیریت استان هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت خانواده شهدا در مدیریت استان، گفت: هرمزگان در زمینه استفاده از ظرفیت شهدا در وضعیت خوبی قرار ندارد.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، صبح امروز، ۱۱ بهمن‌ماه، در دیدار با فرزندان شهدای استان با اشاره به اینکه شهدا بر اعمال ما ناظر هستند، اظهار کرد: شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی برای این انقلاب هزینه داده‌اند و هیچ توقعی نداشتند، امروزه نیز در فرزندان شاهد نیازمند حضور در میدان و ایثار هستیم.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ‌در گام دوم خود نیاز دارد که فرزندان شهدا و ایثارگران در هر نقطه و جایگاهی که قرار دارند، ایفای نقش مؤثر و فعالی داشته باشند تا به امید خداوند انقلاب مقدس اسلامی به اهداف عالی خود دست پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اگر قوانین موجود در بحث خانواده شهدا و ایثارگران اجرا شود ارزشمند است اما متأسفانه این قوانین اجرا نمی‌شوند و همین امر باعث بروز نارضایتی شده است.

عبادی‌زاده با بیان اینکه از وضعیت کنونی در خصوص استفاده از ظرفیت خانواده شهدا در مدیریت استان راضی نیستم، عنوان کرد: یکی از تأکیدات من به استاندار هرمزگان از بدو ورود، استفاده ویژه از فرزندان و خانواده شهدا در مدیریت استان هرمزگان و کشور بود. این موضوع را به صراحت به او اعلام کردم که این قشر همکار و همراه شما در تحقق اهداف خواهند بود اما متأسفانه شاهد هستیم که استان در این زمینه وضعیت خوبی ندارد.

وی بیان کرد: خانواده شهدا دست‌آویز گروه‌های سیاسی نیستند و همواره ولی‌فقیه، محور تمام فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی این افراد بوده که قابل قدردانی است. راه جمهوری اسلامی تکاملی است و وجود موانع متعدد یکی از ویژگی‌های مسیرهای تکاملی است که باید به آن توجه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: همواره به صورت نزدیک و مستقیم لیست اشتغال خانواده شهدا را پیگیری می‌کنم و این مسئله را به شخصه از طریق بنیاد شهید و صنایع مختلف مستقر در استان هرمزگان پیگیری می‌کنم. ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک جشن اشتغال کامل خانواده شهدا را برپا خواهیم کرد و در فازهای بعد به سراغ خانواده ایثارگران و اقشار پایین جامعه خواهیم رفت.

عبادی‌زاده در پایان با تأکید بر ضرورت مطالبه‌گری خانواده شهدا از مسئولین، یادآور شد: خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه مطالبه تحقق عدالت را داشته باشند و در صورت نیاز به مسئولین تذکر داده شود؛ چراکه تذکر و تشکر خانواده شهدا اثرگذارتر است و مسئولین نیز باید تحمل این انتقادات را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha