اجرای ۱۹۰ برنامه همزمان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در شاهین‌دژ
کد خبر: 4118788
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

اجرای ۱۹۰ برنامه همزمان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در شاهین‌دژ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ از اجرای ۱۹۰ برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد و گفت: آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال با شعار محوری «ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار» برگزار خواهد شد.

اجرای ۱۹۰ برنامه همزمان چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت‌ بسیج سپاه شاهین‌دژ، امروز ۱۱بهمن در نشست خبری که با محوریت تشریح برنامه‌های دهه فجر در سالن جلسات فرماندهی سپاه شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: این برنامه‌ها در قالب‌های متنوعی همچون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، بصیرتی، محرومیت‌زدایی و ... به اجرا در می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه دهه‌ فجر به عنوان ايام بازخوانی خاطرات انقلاب اسلامی و بزرگداشت حیات دوباره ملت ایران یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی برای نظام و انقلاب محسوب می‌شود، گفت: از این فرصت باید درراستای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های جوان کشور استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه یگان‌های خودرویی، گلباران کردن گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی بسیج، دیدار با امام جمعه و برگزاری یادواره شهدا را از جمله برنامه‌های این ایام در شاهین‌دژ عنوان کرد.

یوسفی افزود: همه برنامه‌ها با محوریت جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی اجرا خواهند شد.

وی با تأکید بر اجرایی شدن فرمایشات رهبری پیرامون جهاد تبیین در جامعه، گفت: در خصوص اجرایی شدن این امر مهم،نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح شهرستان با محوریت پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات و اقشار مختلف مردم در فضای حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد.

یوسفی از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس، ویزیت رایگان با عنوان طرح شهید رهنمون در مناطق صعب‌العبور، توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع ۴۰ سری جهیزیه عروس برای کمک به نیازمندان، افتتاح خانه خادم شهدا در این ایام به عنوان برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان خبر داد.

انتهای پیام
captcha