یادواره ۷۰۰ شهید بویراحمد همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود
کد خبر: 4118831
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

یادواره ۷۰۰ شهید بویراحمد همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد همزمان با دهه فجر خبر داد.

، سعید برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، سعید برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 11 بهمن‌ماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، از برگزاری یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این یادواره به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ یادواره شهدای پایگاهی، شهرستانی، استانی و غیره برگزار شد، افزود: دومین کنگره شهدای استان در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که برنامه‌های مختلف از جمله یادواره‌های شهدا با محوریت کنگره شهدا برگزار و ادامه خواهند داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از ساماندهی تصاویر شهدا خبر داد و گفت: بخشی از کار ساماندهی تصاویر شهدا انجام شده و این برنامه تا قبل از کنگره ملی شهدای استان به‌طور کامل اجرا می‌شود.

برومندزاده با اشاره به اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: سال گذشته با توجه به محدودیت‌های موجود به لحاظ شیوع بیماری کرونا، ۶۰۰ دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کردیم که طبق برنامه‌ریزی امسال یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز اعزام می‌شود.

وی در ادامه در خصوص اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور، گفت: سال گذشته حدود دو هزار دانشجو در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد و امسال نیز طبق برنامه‌ریزی دو هزار دانشجو از استان اعزام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha