اعلام ویژه‌برنامه‌های اداره ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد در دهه فجر
کد خبر: 4119011
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

اعلام ویژه‌برنامه‌های اداره ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد در دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در سطح استان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی خبر داد.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در نشست خبری با بیان اینکه ارشاد خانه خبرنگاران است، اظهار کرد: کم حاشیه‌ترین رسانه‌ها را در استان داریم و خبرنگاران استان با سلامت نفس و قلم در مسیر خود گام بر می‌دارند.

وی از اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در سطح استان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی خبر داد و افزود: این استان از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه امسال میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم است که هر روز یه کران فیلم خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: کاروان شادی در یک اتوبوس با نمادهای دهه فجر با موسیقی محلی، نقاشی، سرود و غیره به مناطق مختلف و مدارس حضور پیدا می‌کنند و هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه است. جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک را نیز در دهه فجر داریم و گروه‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

درخشان با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی فرهنگی هنری در استان، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه تالار مرکزی یاسوج سال ۷۸ با مساحت ۲۳ هزار متر مربع با اعتبار ملی و رویکرد تخصصی آغاز شد و به‌دلیل نبود اعتبار چندین سال عملیات اجرایی آن متوقف شده بود که طی قراردادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان واگذار شده و عملیات اجرای آن از سر گرفته شد.

وی گفت: فرهنگ‌سرای گچساران سرعت بیشتری یافت، فرهنگ‌سرای شهر لنده را کلنگ‌زنی خواهیم کرد و پیگیر فرهنگ‌سرای باشت هستیم. در صورت تخصیص این اعتبارات شاهد رشد حوزه فرهنگ و هنر خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha