12 بهمن سرچشمه یک رویداد بزرگ تاریخی است
کد خبر: 4119018
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

12 بهمن سرچشمه یک رویداد بزرگ تاریخی است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: 12 بهمن ماه سرچشمه و منشا یک رویداد بزرگ تاریخی به شمار می‌رود، بنابراین باید برای تبیین میزان تاثیرگذاری آن بر سرنوشت‌ ملت‌ها اهتمام شود.

12 بهمن سرچشمه یک رویداد بزرگ تاریخی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 12 بهمن در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد نورالزهرای ارومیه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: 12 بهمن ماه به عبارتی سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را باید سرچشمه و منشا یک رویداد بزرگ تاریخی دانست.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است، درراستای روشنگری و آگاه‌سازی پیرامون میزان تاثیرگذاری انقلاب بر سرنوشت ملت‌ها به صورت جدی گام برداشته شود و در این ارتباط جهاد تبیین ضروری به نظر می‌رسد.

وی ضمن اشاره به اینکه هم‌اکنون در دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرهنگ دفاع از مستضعفین را در جامعه اسلامی احیا و  نهادینه کرده‌اند، پس ما باید برای حفظ و تقویت این رویکرد اخلاقی و معنوی اهتمام بورزیم.

سردار شهسواری با بیان اینکه، ورود امام خمینی (ره) به کشور در ۱۲ بهمن ۵۷ در عمل به منزله آغاز حکمرانی دین در کشور می‌باشد، اضافه کرد: همچنین در این روز بزرگ گام‌های بلندی برای فرهنگ‌سازی درراستای دفاع از مستضعفین و نهادینه کردن این تفکر در جهان برداشته شد.

سردار شهسواری ۱۲ بهمن را ‌نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه در بین همه کشورها یادآور یک اتفاق بزرگ تاریخی دانست و گفت: همچنین این روز مبدا جریان‌سازی برای حکمرانی دین در جهان به شمار می‌رود، بنابراین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، که کسی نمی‌تواند آن را کتمان کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، نه‌تنها ملت بزرگ کشورمان بلکه همه آزادی‌خواهان عالم خود را مدیون امام خمینی(ره) و شهیدان می‌دانند، گفت: انسان‌های وارسته زیادی برای به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب جانفشانی کردند، پس لازم است، ما امانت‌داران خوبی باشیم.

انتهای پیام
captcha