نبود اطلاعات کافی مسیر مطالبه مردم را منحرف می‌کند
کد خبر: 4119118
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

نبود اطلاعات کافی مسیر مطالبه مردم را منحرف می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر ضرورت ریل‌گذاری صحیح مسیر حصول نتیجه‌ درخواست‌های مراجعین تأکید کرد و افزود: گاهی اوقات به دلیل عدم اطلاع کافی، مسیر مطالبه‌ درخواست مردم اشتباه انتخاب شده و باعث می‌شود که شخص به نتیجه مطلوب نرسد.

حضور معاون استاندار فارس در میز خدمتبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 12 بهمن با حضور در میز خدمت استانداری ضمن بررسی روند پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان، عملکرد کارشناسان میز خدمت را فرصتی برای خدمت به مردم برشمرد و ضمن تشکر از سعه صدر، بردباری و پاسخگویی دغدغه‌مندانه کارشناسان میز خدمت گفت: این فرصت را مغتنم بدانید.

وی همچنین بر ضرورت ریل‌گذاری صحیح مسیر حصول نتیجه‌ درخواست‌های مراجعین تأکید کرد و افزود: گاهی اوقات به دلیل عدم اطلاع کافی، مسیر مطالبه‌ درخواست مردم اشتباه انتخاب شده و باعث می‌شود که شخص به نتیجه مطلوب نرسد. وظیفه و نقش برجسته کارشناس میز خدمت در ارائه مشاوره به مردم، همین ریل‌گذاری صحیح و هدایت به سمت سازمان و دستگاه مربوطه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: با توجه‌ به‌ اینکه میز خدمت ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم دارد، باید چشم و گوش استاندار باشد و علاوه بر فعال‌سازی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، نقش نظارتی بر دستگاه‌ها را نیز ایفا کند.

محبی‌پور با بیان اینکه ارجاع مستقیم و هدفمند مردم با پشتوانه هماهنگی و نظارتی میز خدمت استانداری به دستگاه مربوطه می‌تواند روند حصول نتیجه را تسریع کند، میز خدمت استانداری را ناظر بر عملکرد مردمی مدیران دستگاه‌ها دانست.

انتهای پیام
captcha