تجدید میثاق مدیران فارس با آرمان‌های شهدا
کد خبر: 4119125
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

تجدید میثاق مدیران فارس با آرمان‌های شهدا

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر مراسم گلباران و تجدید میثاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

تجدید میثاق مدیران فارس شهدا، گلزار شهدای شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مطابق روال هر سال، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر مراسم گلباران و تجدید میثاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس امروز، 12 بهمن در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم با یادآوری جانفشانی‌های شهدا گفت: تاریخ 60 ساله گذشته کشورمان سرشار از ایثارگری‌های شهداست و این ایثارگری‌ها را به خصوص در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را علیه کشورمان انجام دادند اما باز هم شهدای از جان گذشته در مقابل آن‌ها ایستادند تا از وطن خود محافظت کنند.

ایمانیه همچنین جانفشانی و رشادت‌های شهدای مدافع حرم را نیز یادآور شد و گفت: شهدای فراوانی نظیر شهید اسکندری در این راه شهید شدند اما اجازه ندادند داعشی‌ها به مرزهای ایران اسلامی نزدیک شوند.

استاندار فارس یاد شهدای مدافع سلامت را هم گرامی داشت و افزود: در دوران کرونا نیز مدافعان سلامت از جان خود گذشته و از خانواده خود دور شدند و روزها در مراکز درمانی ماندند و در این مسیر پرستاران و کادر سلامت و درمان نیز به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه باید هر لحظه قدردان ایثارگری‌های شهدا باشیم، گفت: باید بدانیم که مدیون چه کسانی هستیم و تلاش کنیم تا سیاه‌نمایی‌های دشمن بی‌اثر شود زیرا شهدای زیادی برای این کشور از جان خود گذشتند.

ایمانیه تأکید کرد: اگر بتوانیم و انجام ندهیم، در محضر خدا و شهدا کار ما سخت خواهد شد، اما اگر انجام دهیم لطف خدا هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال ما خواهد شد.

انتهای پیام
captcha